Wednesday, January 6, 2010

Let's make business: get commission if buyer indicated by you

English Version:
This is rather simple: I'm selling the original piece, bellow. If you indicate me to a buyer and business is closed, you'll receive 20% commission out of the selling price.
If you're interested, write me at info (at) artsbysaes.com, to get details on price payment forms.
Thanks!

Title: Ray - Year: 2007
Watercolor on Fabriano Artistico paper (30x40cm / 12x16in)
High Quality image link

Versão em Português:
Estou colocando a venda o quadro acima. Se você me indicar para um comprador e a venda for efetuada, você receberá 20% de commissão sobre o valor total da obra.
Se tiver interesse, escreva para info (arroba) artsbysaes.com e eu enviarei o valor, bem como as condições de pagamento.
Obrigado,

No comments:

Post a Comment